Sąlygos ir taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios
prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), yra juridiškai
šalims privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės
pareigas ir atsakomybę įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau –
“e-parduotuvė”).
1.2. Pardavėjas
pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles,
atsižvelgdamas į LR teisės aktų nustatytus reikalavimus.
2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo
momentas
2.1. Sutartis
tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas
e-parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirenka
apmokėjimo būdą ir susipažinęs su Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką “Patvirtinti
užsakymą”
3. Pardavėjo teisės
3.1. Susidarius
svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas
gali laikinai arba iš viso nutraukti
e-parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešę Pirkėjui.
3.2. Jei
Pirkėjas bando pakenkti e-parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar
pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar
sustabdyti jam galimybę naudotis e-parduotuve arba išskirtiniais atvejais
panaikinti Pirkėjo registraciją.
3.3. Pardavėjas
pasilieka sau teisę vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas be išankstinio
įspėjimo.
3.4. Pardavėjas
turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas,
nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.
3.5. Visus
pranešimus tarp šalių siųsti info@supersport.lt
4. Pardavėjo įsipareigojimai ir atsakomybė
4.1. Pardavėjas
įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis e-parduotuvės
teikiamomis paslaugomis.
4.2. Pardavėjas
įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes, Pirkėjo nurodytu adresu per
sutartą pristatymo laikotarpį.
4.3. Pardavėjas,
susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos
prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius
priimti prekės analogą, grąžinti sumokėtus pinigus per 7 (septynias) darbo dienas,
jei Pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą.
4.4. Pirkėjui
pasinaudojus Taisyklių 5.2. punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja
grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 10 (dešimt) darbo dienų, skaičiuojamų
nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.
4.5. Jei
Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako
už dėl to atsiradusius padarinius.
4.6. Pardavėjas
neatsako už kituose tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas
patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo e-parduotuvėje esančias nuorodas.
4.7. Pardavėjas
neatsako už Vartojimo kredito sutarties, sudarytos tarp lizingo bendrovės ir
Pirkėjo, turinį bei Vartojimo kredito sutarties pagrindu kylančių lizingo
bendrovės ir Pirkėjo tarpusavio įsipareigojimų vykdymą.
4.8. Pardavėjas
pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais
terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai
Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo
užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių
pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių
aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su
Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
4.9. Visais
atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų
pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl
Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
4.10. Pardavėjas
neatsako už tai, kad e-parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar
kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl
Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
5. Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas
turi teisę pirkti prekes e-parduotuvėje šių taisyklių ir e-parduotuvės
nustatyta tvarka.
5.2. Pirkėjas
turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su
e-parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu,
nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per
7 (septynias) darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos. išskyrus atvejus, kai
prekė buvo sugadinta arba iš esmės pasikeitė jos išvaizda, taip pat jeigu ji
buvo naudojama. Prekė turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje ji buvo
pristatyta. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir
įpakuota. Prekes grąžina Pirkėjas savo transportu, išskyrus atvejus, kai prekė
yra grąžinama dėl prekės kokybės.
5.3. Turi
teisę keisti ir/ar atnaujinti registracijos formoje pateiktą informaciją.
5.4. Visus
pranešimus tarp šalių ir klausimus siųsti e-parduotuvės skyriuje “Kontaktai”
nurodytu adresu ar elektroninio pašto adresu.
6. Pirkėjo įsipareigojimai ir atsakomybė
6.1. Pirkėjas,
naudodamasis e-parduotuve, patvirtina kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo
taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
6.2. Pirkėjas
privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
6.3. Pirkėjas neturi
teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam
subjektui, jeigu neteisingai nurodytas pristatymo adresas.
6.4. Pirkėjas
yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą.
6.5. Pirkėjas
atsako už veiksmus, tyčia ar netyčia atliktus naudojantis e-parduotuve.
6.6. Pirkėjas
atsako už prisijungimo duomenų perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios
šalys naudojasi Pirkėjo prisijungimo duomenimis, už trečiosios šalies atliktus
veiksmus atsako Pirkėjas.
6.7. Prekių
pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu
atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti sąskaitą
faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui
pasirašius sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo –
priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių
pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei
prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti
išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė
pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra
pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo
tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo –
priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos
formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus
šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl
prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis
brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus
galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
6.8. Pardavėjas
atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl
to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo
įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam
buvo suteikta.
7. Prekių kaina, apmokėjimas, pristatymas
ir garantinės sąlygos.
7.1. Prekių
kainos e-parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM.
(Pridėtinės vertės mokesčiu)
7.2. Pirkėjas
atsiskaito už prekes vienu iš jo pasirinktų būdų:
7.2.1. Apmokėjimas
naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas
pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pinigus
Pirkėjas perveda į atitinkamame jo pasirinktame banke esančią e-parduotuvės
sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui,
kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės
sistemoje.
7.2.2. Apmokėjimas
banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs
išankstinio mokėjimo sąskaitą - užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių,
perveda pinigus į e-parduotuvės banko sąskaitą kuri nurodyta išankstinio
mokėjimo sąskaitoje - užsakyme.
7.2.3. Apmokėjimas
naudojantis lizingo bendrovių teikiama vartojimo kredito sutarčių sudarymo
paslauga – tai atsiskaitymo būdas, kai Pirkėjas (fizinis asmuo) ir lizingo
bendrovė sudaro sutartį dėl prekių pirkimo Pardavėjo e-parduotuvėje
finansavimo.
7.3. Tik
gavęs apmokėjimą už prekes Pardavėjas pradeda formuoti prekių siuntinį ir
pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
7.4. Prekes
pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
7.5. Prekių
pristatymo (transportavimo) mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į prekių
pristatymo vietą ir prekių svorį bei į tai, ar pirkėjas pageidauja
pasinaudoti prekių užnešimo paslauga.
7.6. Pardavėjas
tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią daiktų kokybės
garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių
aprašymuose. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų
kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės
aktų.
7.7. Pardavėjas
neteikia prekių garantinės priežiūros paslaugų, kiekvienu konkrečiu atveju
nukreipdamas Pirkėją į garantinį aptarnavimą suteikiantį centrą. Į garantinį
prekių aptarnavimo centrą Pirkėjas prekes pristato savo sąskaita.